ruudenalinenaarzuidwestindia.reismee.nl

Nog twee dagen.... en dan op weg naar Mumbai

Inmiddels zijn we vergevorderd met onze voorbereidingen. Dat mag ook wel, over twee dagen vertrekken we. We hebben besloten met rugzakken te gaan reizen, lijkt ons praktisch mochten we een keer (of meer) belanden in een bus of trein waar we onze bagage nauwelijks kwijt kunnen. Veel gelezen over diefstal dus veiligheidsbuidels gekocht die we tijdens het reizen onder onze kleding dragen en waar ons paspoort, pinpas en cash geld in kunnen. Een dagrugzak die tot een klein pakketje op te vouwen is, ontsmettingsmiddel, lakenzak (je weet maar nooit of het bed diervrij is) en ORS/Imodium. De verschillende reis sites waar India reizigers tips geven, zijn unaniem in hun waarschuwingen vandaar bovenstaande aankopen. Maar..... er wordt gelukkig ook aangegeven dat het een verschrikkelijk mooi land is met vriendelijke mensen.

De reisroute is een beetje aangepast, we gaan vanuit Varkala naar Kochi vanuit waar we de backwater vaartocht gaan doen. Verder hebben we Hassan er uit gehaald, het worden teveel plaatsen. We hadden de treintochten willen reserveren maar dit ging niet via de site. We gaan in Mumbai bij een travelagency zo snel mogelijk de tickets regelen. Wij hopen dat dit allemaal gaat lukken.

Carla

Nu maar hopen dat er genoeg WIFI beschikbaar is want ik wil ALLES volgen!

Monique

Jaaaaaa..............ik wil ook alles volgen! Ook hoe het Aline vergaat als ze bijna niets mag eten en drinken...whahhaaa.....geen hamburgers, pizza voor 9 personen, cheesecake, gebakken eieren, worstjes.....hmmm......ik wens jullie vooral heel veel plezier en goed weer terugkomen. En vergeet niet wat lekkere receptjes mee terug te nemen ;-).

Geniet!!!!!

Karin

Super super super fijne reis naar India snellink op tel gezet dus kan alles volgen (behalve volgende week want dan wrsl geen wifi in rainforrest). Dikke kus voor jullie beiden!!